söndag 8 januari 2012

att summera vecka #4.2

Vecka #4.2 började med sol och skön en cykletur, i ett allt för varmt vinterSverige. Hamnade i otakt med träningen och brände av samtliga cykelpass de två första dagarna. Detta gjorde att det fick bli två löppass på slutet av veckan. Veckan skulle enligt Aktivitus varit ännu lättare, fast mitt goda humör och lite panik över missade pass under Jul och nyår gjorde att jag klämde in ett extra.

Tränade pass: 6st, (cykel 3st, löpning 2st, styrka 1 st)
Tränade tid: 5h 31min
Distans: 39,5km
Brända kalorier: 4.208st
Snittpuls: 132 bpm

Känsla: Kände mig pigg i början av veckan och under cykelpassen kände jag mig stark. Snabbdistanspasset på torsdagen var en glad överraskning, där jag slog rekord på Skatås 8:an utan större anstränging. Ett bra betyg för att Aktivitusprogrammet ger utdelning. Vilket ger energi för kommande veckors träning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar