måndag 2 januari 2012

att få en gratis lerinpackning

Dagens första pass fick bli en MTB tur i det fina höstvädret. Körde en runda hemifrån mot Skändla, där jag kom ikapp en landsvägsåkare på hemväg efter en långtur. Han hade precis passerat 7 mil mot mina 700 meter, kunde därför haka på honom hyfsat bort mot Tuve. Självklart tappade jag en del. men inte mer än 30 sekunder, vilket med tanke på utväxling och utrustning inte var så pjåkigt.

Körde ett varv runt fårhagarna vid Tuve-Tången. Perfekt underlag att trycka på lite mer utan att behöva tänka på rötter och stenar. Sista biten är inte färdig ännu, vilket gav en schyst ansiktsmask av prima Hisingelera.  Började frysa om fötterna efter varvet och tog mig därför hemåt. Får ta mig en tur till mot cykelshopen för att köpa in ett varmt skoöverdrag.


Nu är det efter lite vila och mat, tid att ta sig till gymmet och köra dagens andra pass. 2012 -Go faster and harder.....

Dags att välja låt för 2012´s tema, vilken blir det???

Vilken blir det?? Eller kanske finns det någon mer där ute som passar bättre??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar