lördag 3 december 2011

att ta nya tag

Senaste veckan har inte varit rolig, eller rättare sagt hopplös. Förkylningen håller i sig och den taggade känslan från de första tre veckorna är som bortblåst. Det känns också svårt att hoppa in i träningsprogrammet från vecka 4 eller 5. Har därför bestämt mig för att bli riktigt frisk igen och då starta om från vecka 1. Får se det första misslyckade försöket som en lärdom, lärdomen att inte ignorera kroppens signaler.

Måndag morgon 2011-12-05 startar 16 nya veckor med uppbyggnadsträning. Denna gång blir det inte någon förkylning eller annan sjukdom, det har jag bestämt. Det blir fint det, ingen sjukdom och massor av kvalitetsträning. Det kommer jag behöva, TEC 100 närmar sig med stormsteg, 134 dagar kvar.

Får helt enkelt peppa mig under helgen med lite sköna klipp, här kommer ett till som passar denna vecka.




Nästa vecka är det jag som reser mig efter fallet och kommer tillbaka starkt. 16 veckors uppbyggnadsträning försök två., hur svårt kan det vara??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar