tisdag 20 december 2011

att fixa startplatsen till IRONMAN Sweden/Kalmar

Väntade på att klockan skulle slå tolv för att platserna till Kalmar skulle släppas. Har sett olika uppgifter på nätet om vilken tid som gällde och vågade inte chansa. Tråkigt nog hittade jag nyss att platserna släpps kl.12:00, alltså om 11,5 timmar.

Får helt enkelt ställa klockans larm på 11:50 och koppla upp mig från jobbet. Får säga till alla medarbetare att tiden mellan 11:50-12:?? är jag ej nåbar. Kanske får jag koppla någon form av straff för den som stör mig.

Planen för morgondagen, sova, ge hästarna frukost,  köra ett träningspass, äta, starta upp verksamheten, ordna plats till Kalmar och sen gå runt med ett fånigt leende på läpparna.

Ser redan fram emot eftermiddagen.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar