torsdag 15 december 2011

att tappa orken

Ytterliggare ett sent pass med pannlampa uppe i Delsjön. Började starkt men tappade efter ca 20min orken fullständigt. Mentalt trött efter en jobbig dag på jobbet. Hann dessutom inte äta ordentligt på eftermiddagen vilket kompenserades med lite godis någon lagt in på kontoret.

Det blev i alla fall en timmes rörelse, visserligen i knapp styrfart den sista biten. Kände mig lite yr och kraftlös mot slutet, det var skönt att komma tillbaka till bilen.

I morgon blir det ett pass på morgonen innan det är tid för att köra till Stockholm. Trippen till Stockholm blev hastigt planerad i går när jag fick ett talesamtal angående ett arbete. Intervjun är planerad till på fredag vilket gör att Annelie och jag får lite tid att umgås utan stall och måsten.

Hade inte min absolut bästa dag på arbetet idag. Flera små saker strulade under dagen och jag fick även det tråkiga på min lott att avsluta en anställning för en tjej. Alltid lika tråkigt att behöva ge beskedet att samarbetet mellan oss och medarbetaren inte fungerar tillräckligt bra för en fortsättning.

Har börjat planera för en start i Kalmar i augusti. Verkar definitivt som att det är läge för det, det pratas på forum om problem med hotellrum och kostnader för dem. Tänkte att det kanske går att hitta något ok om man slår till snarast. Platserna till tävlingen släpper arrangörerna den 20/12, tror att det blir 00:00, tänker därför hänga på låset. I och för sig ingen katastrof om jag missar, får köra i Köpenhamn i sådana fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar