söndag 4 december 2011

Att summera vecka #7

Katastrof ingen träning alls, förkylningen kom tillbaka med full kraft. Vila, vila och åter vila, men nu känns det bättre. Bara lite snuva kvar, men den är snart ett minne blott, bekämpar den från idag med  nässköljning. Inte roligt att tappa träningen fullständigt efter en bra start med ett par veckors bra träning. Kanske inte så konstigt att det gick som det gick, min kropp är inte anpassad till elit träning ännu. Trots att jag själv trodde det, eller rätt ord är nog hoppades på det. Det är lite det denna resa handlar om, lära känna sin kropp och de signaler den försöker förmedla till mig. Ett Ironmanlopp är ett test av huvud och kropp i kombination, ett test som pågår i många långa timmar.

Tränade pass: 0
Tränade tid: 0h 0 min
Distans: 0 km
Brända kalorier: 0
Snittpuls: ? bpm

Plan för kommande vecka är att starta om programmet från vecka ett igen. Denna gång utan att dra på mig fler förkylningar eller andra sjukdomar. Det är planen, vi får se vad kroppen har planerat.

1 kommentar:

  1. Tråkigt, men säkert smart att börja om på vecka 1 igen.
    Snart är jag kanske redo för ett simpass med dig?

    SvaraRadera