måndag 13 februari 2012

att summera vecka #9.2

Vecka #9.2 var första veckan där jag inte tog någon vildodag. Inte speciellt smart med tanke på behovet av återhämntning. Har haft svårt att få till morgonpassen vilket gjort att det bara blivit ett pass om dagen förutom onsdag och lördag. Slog även ihop två löppass till ett långt på söndagen.
Tränade pass: 9st, (cykel 2st, löpning 3st, styrka 4st)
Tränade tid: 10h 6min
Distans: 39,0km
Brända kalorier: 5,301st
Snittpuls: 114 bpm

Vikt: 87,0 kg



Känsla: Känner att jag behöver komma ut längre sträckor för att vänja kroppen inför TEC som nu är två månader bort. Bra pass hela veckan där jag känt mig bra motiverad inför varje. Enda orosmolnet är att min bröst/ axel fortfarande gör ont, samt att min gamla vadskada gör att vaden är stel. Kommer därför att ta hjälp av IFK kliniken rehab. Ringde dem för en liten stund sedan och fick en återbudstid redan i kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar