söndag 5 februari 2012

att skapa en tävlingslogga

Nu har jag tagit en vilodag till, denna gång för att få fräscha ben inför ett långpass i morgon. Förutsatt att inte vädret bestämmer sig för att bli ännu kyligare. Dagen ägnades istället åt att gå på tävlingsledningsmöte för Göteborg Triathlon 2012. Tävlingen är nu på gång och har fått sitt datum i kalendern satt till 10 juni. Inte helt passande för min och Annelies del med tanke på vårt bröllop dagen före.  Fast det är ju klart bägge kommer att bli grymt roliga och minnesvärda.

Kvällen har jag suttit framför dator och knåpat på en logga till tävlingen, något jag känner att vi saknar. Vi får se vad övriga har att säga om mitt förslag. Det var en del pyssel eftersom jag saknar en del grundmaterial och dessutom inte har några fräsiga program för denna typ av arbete. Får se det som ett utkast och en tanke om vad vi kan göra, för att skapa en tydlig avsändare i kommunikationen.

Passade på att uppdatera bloggen med en resultatsida för min löpning. Markerade de nuvarande rekorden i grönt, hoppas att snart kunna byta ut dem med nya resultat. Känner mig starkare än någonsin, om man inte räknar in åren före 1989, när fotboll tog upp all tid. Tur att jag inte tävlade då, dom rekorden hade varit svårslagna.


Nu är det snart midnatt och en av årets höjdpunkter på TV, Super Bowl XLVI. Blir med andra ord träning på eftermiddagen i morgon. Favoriter till segern är för mig New England Patriots, vi får se hur det går, jag brukar ha fel när jag tippar Super Bowl.

Det är svårt att skapa en tävlingslogga när man inte har fräsiga program på datorn. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar