tisdag 21 februari 2012

att summera vecka #10.2

Vecka #10.2 var inte den mest upplyftande under detta projekt. Ett möte med sjukgymnasten på måndagen med nedslående besked följt av två dagar med bra träning. Efter det bar det utför, tuffa dagar på arbetet och noll energi på kvällarna gjorde att flera pass fick stryka på foten.

Tränade pass: 6st, (cykel 2st, löpning 2st, styrka 2st)
Tränade tid: 6h 42min
Distans: 21,5km
Brända kalorier: 4,123st
Snittpuls: 124 bpm

Vikt: 86,5 kg


Känsla: Kände mig positiv i början av veckan trots det trista beskedet hos sjukgymnasten. Halvvägs in i veckan tappade jag sugen lite till viss del på grund av långa och röriga arbetsdagar, men även på grund av axeln. Det mest positiva är att jag klarat mig från att äta allt för onyttigt. Mer frukt och grönt och mindre färdigmat på arbetet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar