fredag 13 juli 2012

Terränglöpning

Dubbla pass på landet blev dagens skörd. Följde upp gårdagens löpning före jobbet med lite sim och terränglöpning.

I går körde jag 3min löpning 30s promenad. 6,5km fick jag ihop utan att känna några problem med vaderna. Idag vågade jag köra lite tuffare. 4,5min löpning 30s i blandad terräng, däribland en rejäl stigning. Tempot gick ner lite när Annelie fick kramp känningar vid revbenen. Vi höll igång i en timme och passerade en mil. Gott det var ett bra tag sedan jag gjorde det sist.

Simpasset gick även det fint. Kul att det var lite vågor. Det behöver läs verkligen träna på.

I morgon får vi hoppas på lite gott väder. Om allt vill sig väl kör vi en trippel.

Vill även skicka ett stort lycka till för Jörgen på hans Olympiamarathon i morgon. Själva kände jag och Annelie att vi inte var redo för sträckan just nu.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar