tisdag 17 juli 2012

kort simpass

Ett kort simpass är bättre än inget alls. Annelie och jag hann träffas en stund idag och passade på att köra lite simning i Aspen. Märkligt nog var vi helt ensamma denna blåsiga kväll.

Annelie körde 25 meter och vände och själv fick jag ta mig hela de 50 metrarna mellan bryggorna. Det var lite svårt med navigeringen stundtals. Mest berodde det på att jag körde utan glasögon. Någon av oss, förmodligen jag hade missat att packa ner bägge paren. Eftersom Annelie har störst behov av dem fick hon använda det paret vi faktiskt fått med.

Jag blev mycket tröttare än vanligt, tror att det berodde på för lite mat under dagen. Kände mig rätt seg redan i bilen på väg till Lerum. Efter passet blev jag lite piggare och funderade ett tag på att köra ett löppass hemma. Men med tanke på skadeproblemen det senaste året och att jag körde 12km igår hoppade jag över det.

Efter en varm och skön dusch, lite vattenmelon hos födelsedagsbarnet var det hög tid att köra Annelie till jobbet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar