tisdag 10 april 2012

trött och kall

Kom till slut fram till Härskogen efter 5 timmar och  30 minuter, det blev en tur på 41km. Blöt och kall och utan lust att ta ut mig till bristningsgränsen tog jag beslutet att ringa efter skjuts. En liten stund senare dök den varma och goa bilen upp. Härligt med ett supportteam som alltid ställer upp, tack för det mor och far.



Lärde mig en del om hur kropp och utrustning fungerar i ruskväder. Kommer behöva komplettera med en del innan starten för TEC 100 till helgen. Värst var kylan för fingrarna, klarade knappt av att få upp korken på energidrycken mot slutet. En regntät mössa och vantar, behöver även ett par gaiters som skydd mot vätan ovanifrån på fötterna. Positivt var att fötterna klarade sig helt från skavsår, detta trotts att det bara var andra gången jag använde mina nya skor.

Nu blir det rehab i morgon följt av vila de kommande dagarna, kanske lite lätt jogg på torsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar