fredag 27 april 2012

ont i axeln

Vaknade i morse och kände direkt av axeln igen. Det var ett tag tag sedan sist, ungefär två veckor sedan, så jag blev rätt förvånad. Gissar att jag legat konstigt på armen under natten. Eller kanske kroppen ville skoja lite med mig inför dagens rehabpass.

Det blev ett tidigt pass på IFK kliniken med fokus på den krånglande axeln. Det sköna är att jag inte känner något av problemen under träning, det kommer smygande under natten. Märkligt är det, men bra att det känns mer och mer sällan. Det finns nu definitivt hopp om en sommar med många och långa simpass i hav och sjö.
Uppvärmning inför Tjörn Triathlon 2011

Dagen i övrigt var ingen höjdare med mycket stress och liten tid till återhämtning. Hann först äta lunch kl.17:00 lagom go i huvudet vid den tiden. I morgon är sista dagen innan jag tar långledigt fram till på torsdag.

Avslutade kvällen med en liten promenad runt ett blåsigt Gårda med Annelie. Skönt att få röra sig lite, nu när man inte får springa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar